Contact Me

Friday 2 October 2015

MALIA MELLIA HISTORY

MALIA MELLIA 



Malia Mellia nama yang dikenali sejak akhir tahun 2013 . Yang juga telah menimbulkan fenomena kecantikan semula jadi daripada produk kecantikan yang dikenali dengan gelaran " Magic Cream" . Produk ini telah meluas ke serata dunia dan juga amat terkenal di Malaysia , bukan sahaja di Malaysia tetapi terkenal juga di Singapore , Brunei , Indonesia mahupun di Jeddah . Malia Mellia telah melabuhkan sayapnya diserata dunia .

Dengan mengambil masa selama setahun lebih sahaja untuk memperluaskan kehebatan produk Malia Mellia ini . Founder Maliani Binti Abdullah (nama sebenar) lebih dikenali dengan panggilan Malia Mellia . Beliau dulunya hanya seorang pramugari di Jeddah tetapi dengan berkat usaha untuk merealisasikan impiannya untuk menghasilkan best produk di Malaysia dengan izinNya impiannya tercapai . 

Kita share gambar hot product sat :  

 MaliaExtaSleem : Slimming pil 
Price : RM120 
Sesuai untuk yang ada darah tinggi ataupun kencing manis




 DD CREAM : Bukan cream biasa , ia juga merawat kulit. kepada yang ada masalah kulit seperti kulit kusam , jerawat , jeragat sangat disyorkan . 
PRICE : RM65
FIRST DD CREAM IN MALAYSIA 
 CLOSED UP : Mellvya Scrub / Mellvya Lotion / Magic foundation pink/light/ DD CREAM / BarbieWhite 
PRICE - Mellvya Scrub ( 100g) : RM55
              Mellvya lotion (50ml) : RM40
Magic Foundation pink,light : RM42

 BEZA MAGIC FOUNDATION VS DD CREAM
Foundation : untuk menutup cela cela pada wajah
              : melindungi kulit dari sinaran UV
:SPF25                             
DD CREAM : treatment foundation yang memberi kesan
                glowing yang ketara disamping boleh
       merawat kulit yang bermasalah
: SPF50                                   
         : Kesan jerawat , parut , dan jeragat 
      akan dapat lihat berkurang dalam
masa 3 hari .


 KILLER  PRODUCT SINCE 2013  
SET MAGIC BIG (kanan ) : RM100 (1-3month used)
SET MAGIC SMALL (kiri) : RM77 (1 month used)

 CLOSED UP MAGIC CREAM (BIG) AND DD CREAM 
Combo Set : RM160 
 XXS : XTRA XTREMEZ SLEEM 
PRICE : RM150 
30 BIJI 
* Sangat disyorkan kepada yang ingin bakar lemak degil dan OBESITI ! .Kesannya lebih cepat dan POWER berbanding MXS (maliaxtrasleem) kerana ia sangat panas dan berkesan ! Grab one ! 



 Founder used : MAGIC CREAM 
Since 2013 



 CLOSED UP : Mellvya Lotion 






Bermula daripada MAGIC CREAM , didatangi dengan BARBIE WHITE dan BARBIE PINK dan didatangi dengan lebih banyak produk yang power , Alhamdulillah Malia Mellia tidak asing lagi untuk disebut sebutkan pada masa kini , Berkat usaha daripada founder yang bertungkus lumus untuk merealisasikan impiannya dan berkat para pengguna setia dan percaya akan keajaiban Malia Mellia .

Pelbagai jenis yang berasaskan kecantikkan telah dihasilkan dalam bentuk supplement untuk kurus , skincare , lotion , scrub , bulu mata palsu , dan juga sabun . Misi Malia Mellia seterusnya akan menghasilkan set makeup yang berasaskan bahan bahan terbaik daripada korea seperti CC CREAM , lipstick , eyeshadow dan lain-lain lagi . 

Teruskan menyokong dan setia dengan Malia Mellia . Spread your love with Malia Mellia . Get yourself beauty untill 7 generation with Malia Mellia. Next NEW HOT PRODUCT ? Will update soon ! Stay with us :) Any order can find us thru facebook : Malia Mellia or whatapp 01131208888 (MaliaMellia's) or 0129391027 (azie ) for fast respon ! Thank You . 


MaliaMellia's

No comments:

Post a Comment