Contact Me

Saturday 29 April 2017

PRODUK INI MAMPU UNTUK MENGUATKAN KEMBALI RAHIM ANDA !


ATASI MASALAH KEPUTIHAN , LONGGAR , DAN TAK BERGETAH LAGI PADA MISS V ANDA ! 

Assalamualaikum semua , hai and the very good day untuk semua yang sudi baca entry kak mell harini . Harini kak mell nak cerita sikit pasal satu produk Malia Mellia ni iaitu Masker Curtat . 

Mungkin ada yang dah tahu tentang produk ini , tapi mungkin lebih ramai yang belum tahu tentang kelebihan kelebihan Masker kita ni . 

And mungkin dah ada yang ingat masker ni sapukan kat muka untuk kasi ketat ? ye tak ? hahahaa tapi actually produk ini adalah khas kita keluarkan untuk mereka mereka yang ada masalah rahim .. 

Cerita ini mungkin ada sedikit sensitif , but kat sini kita nak straight to the point saja . So uolls senang lah nak fahamkan what exactly yg kak mell nak sampaikan ni . 

Kadang , 
husband mesti ada tegur why agak berbau ? ayg ada masalah keputihan ke ? 

Cuma , 
Ada customer kita kasi feedback lepas try Masker Curtat ni , 
" Husband kata i jadi ketat macam anak dara ,  mcm baru baru lepas kahwin "
" Suami i tewas semalam " 
" Masalah keputihan dah kurang sis , lendir lendir pun dah takde" 

Ni memang ayat ayat yang sering kita dapat and dengar dari kita punya customer , And yang paling bestnya INSTANT RESULT ! OMG PLEASSEEEEE ! 

Masker curtat ni juga dia membersihkan bahagian intim kita . Selain itu dia juga memelihara kelembapan dan kegatalan kat bahagian MISS V tu ,, Kalau sekadar cuci tak cukup awak , cuci pakai sabun tak cukup awak apa lagi kalau basah basahkan ?

And yang paling best MISS V KITA MAKIN ANJAL ! Auwwww 



** CARA PENGGUNAAN **

# Pastikan jari berada di dalam keadaan yang lembab *sedikit basah*
# Sentuhkan 2 jari pada butiran masker tersebut dan masukkan terus ke dalam ruang rahim dan sapukan di sekeliling kawasan tersebut . 
# Bilas dengan air yang bersih selepas 10 saat pemakaian masker curtat 


** BAHAN BAHAN **

= Estrak Pinang 
= Ekstrak Sireh
= Manjakani
= Herba Serapat 

Harga dia pula RM55 je olls , 22$ je dalam USD tau . Tahan pula lebih dari 2 bulan . Seminggu pakai 3x pun dah cukup dah olls . 

Nak order ke ? Whatapp kak mell 0178264475 ok . Nak tahu more detail tentang produk Malia Mellia boleh ke instagram kita di @hqmaliamellia ataupun page facebook kita di Malia Mellia hq . Ok jumpa di next entry ! Byeeeeeeeee! 

No comments:

Post a Comment